onsdag den 25. december 2013

Merry Christmas!

Jul! Ville bare opdatere en lille smule om julen her i Amerika.


Hahaha, så her i USA er julen d. 25, så d. 24 er bare Christmas Eve og I kan se hvad forskellen er på maden juleaften her og hjemme.... Men jeg tror vi fejrer 'juleaften' med mad og det hele i aften, d. 25(i dag!!!!!!) Christmas Eve tog vi i kirke og ud og spise bagefter - ikke særlig juleagtigt. Men meget juleagtigt på en amerikansk måde.
Alt ledte op til næste morgen. Vi iførte os vores Christmas pyjamas(mine med snemænd og Kaity's med pingviner på ski) så film, jeg faldt i søvn halvvejs igennem, og vi gik i seng og ventede på at Dylan ville komme og vække os alt for tidligt... Og det gjorde han...
Som I måske kan se på det første billede var der virkelig mange gaver! Flere end på det billede! Vi brugte i hvert fald et par timer på at pakke dem op. Tak for gaverne! Jeg er så ked af at min pakke ikke kom frem i tide... Men tak tak tak søde søssi!

Hav en godt nytår nu haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)