onsdag den 22. januar 2014

Sweet Sixteen wuhu

Januar gik meget hurtigt. Vi har ikke rigtig lave noget! Filmaftener med (fra venstre) Brooke, Emma og Kaity og en tur til SLC med Juliette og Laura lige efter jul.
Vi har været i biffen et par gange - Paranormal activity og Frozen. Super hyggeligt!

 Og så var det min fødselsdaaaaaaag. Selvom jeg havde det underligt med, at det var min fødselsdag uden min søde søs, havde jeg en rigtig god dag. Vi spiste morgenmad alle sammen, og jeg fik 16 små gaver af Emma, og det var alt for meget! Billedet til højre er fra nytårs aften, hvilket var super hyggeligt og dejligt. Vi havde Tim og Emma over, og Emma stayed and slept over jaaa.

Hahahha og her er jeg med min sweet sixteen tiara på(jeg ved ikke, hvad det handler om, men jeg ville ikke skuffe nogen haha). Jeg kiggede nogle gamle billeder igennem, og jeg vil bare sige, at jeg savner min tykke familie såååååå meget, og jeg glæder mig til at se jer igen <3 Tak for alle de dejlige gaver, det var næsten for meget!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)