lørdag den 14. december 2013

Santa Claus is coming to town!

December har været dejlig! Mig og Laura er super træt af Set Design, så vi skifter ud næste Semester! Og Kaity fik en lille julegave fra Santa(hahaha) jaaaaaa!!

Og så kom vi i en 'lille' accident med Kaity's bil! Det ser ikke ud af meget, men den fyr der kørte ind i os bil lignede, at den var totaltskadet. Men faktisk var Kaity's Osvald(her car haha) totalt - altså det ville koste mere at reparere den end det var værd... RIP... Så nu skal vi på biljagt! Vi var alle okay!

Så tog vi på jagt efter et rigtig lille juletræ! Det var min tur i år til at navngive træet... Og det blev Earl. En tyk gay man fra Utah! Han er så flot, selvom man ikke kan se det rigtigt! Eaaaarl

Jeg har sendt alle små julegaver hjem til DK, og jeg håber I bliver glade, for det var meget meget meget dyrt at sende! Og lille Mot, jeg arbejder på din hahahahahaha det bliver så flot.

Lille jule/noget update fra Utah! Håber I alle har det godt <3>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)