mandag den 23. september 2013

En hel måned

En hel måned er gået allerede - meget hurtigt. Bloggen har været nede i en uge, derfor har jeg ikke opdateret. Derfor er der meeeeget at fortælle. Der har været homecoming, jeg har været i biffen, spillet masser af tenniskampe, went to the mall og egentlig bare gået i skole. Det er svært at huske det hele, men jeg vil prøve!





Tennissæsonen er næsten ovre nu - sidste kamp i denne her uge. Jeg har været super glad for at være på holdet, og jeg er bare ikkeeeee klar til at stoppe. Heldigvis er vejret stadig til at spille i, selvom det begynder at blive koldere om morgenen nu. Vi har haft lidt kraftig regn. På billederne ovenover er alle iført vores 'uniform' klar til kamp - til højre på vej i skolebussen. 

Homecoming (homecoming week):

Kimmie(fra tennis), Juliette(fra Frankrig), Laura(fra Holland), Jaclyn(tennis) og Natalie(tennis). Homecoming er en tradition i USA på high schools, colleges osv der celebrater et eller andet... I hvert fald var det 'the Homecoming footballgame' om fredagen og så lørdag aften 'the homecoming dance'. Det gør meget ud af Homecoming og dances herovre. Hele ugen inden selve homecoming var der aktiviteter (Homecoming week). En paint fight, som jeg ikke kunne deltage i, fordi jeg havde en tenniskamp, en film i skolen Auditorium en aften og et carnival(billedet ovenover).

(Juliette, Laura og mig og Natalie hahaha) Og så selve kampen imod rivalerne Davis High! Og vi vaaaaandt! Selvom Natalie, Jaclyn og Sierra(I believe) og nogle af deres andre venner tog afsted inden det var helt slut for at få en speciel lemonade haha, men det skulle efter sigende have været meget spændende til det sidste... selvom jeg ikke forstår football.  


Til ventre, Sierra(tror jeg) og Jaclyn lige efter football kampen. Til højre, lidt ude af kontekst, er en af de steder jeg løber mig en tur, når jeg har tid. Ikke på togsporende dog hahahaha det er track til løbere og cykler. 

Efter at Jaclyn(til højre på billedet til venstre) 'kørte ind i' en parkeret bil på vej til lidt late fastfood - hun har stadig røde øjne på billedet hahah, og næsten ikke engang lavede en skramme, kørte vi til Wendy's, det ultimative fastfood sted og hyggede ved den kunstige pejs, som alle billede fastfoodkæder har i USA haha.

Selve homecoming dansen var haha bare svedig... Danceparty der sluttede kl 10, men jeg er glad for, at jeg tog med. Jeg mødte nogle nye mennesker - ikke mange, men i hvert fald to - så det var det værd! For alle dem der havde en date, foregik det hele dagen. 'Daydate' hvor de tog et eller andet sted hen og lavede noget.. Nogle tog i biografen bagefter med deres dategroup, da det sluttede så tidligt. Juliette, Laura og jeg tog hjem og spiste cerial, fordi vi selvfølgelig ikke havde nogle dates haha. 

Min familie, mener det er på Bryans side, er mexikanske, så de spiser lidt meximad...... Amerikask meximad med masser af ost! Ikke lige så lækkert som mors bønner derhjemme hihi. Og de små hunde! I forhold til dem er lille Trine en luxushund! Første gang de har været ude at gå i en måned - hvis ikke mere. Godt Viktoria er i huset! De var så rundt på gulvet.


I går(lørdag) tog vi i biffen, Juliette og hendes hostsister med hendes venner og Laura og så Insidious 2, gyser film i sofalignende stole man kunne lægge helt ned - jeg må tage et billede ved legelighed. Den var meget uhyggelig! Bagefter blev vi picked up af en pige, Teryn, og tog på McD, fordi så klamme er vi, på vej til Matts house, så vi kunne se en anden football kamp - Utah-Ryu. Spørg mig ikke, det er begge to i Utah, men team Utah Uni vandt! 


Det er underligt, at jeg allerede har været her i en måned! Tiden går meget hurtigt! Jeg savner jer alle sammen rigtig meget! Skud ud til Mot, håber du har det godt! Jeg har det fint herovre - den første måned har været hårdere end forventet, da jeg går på sådan en stor skole. Men jeg griber alle muligheder jeg kan! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)