søndag den 22. september 2013

Antelope Island - Labor Day Weekend



Maryn til venstre, Haley til højre med Kathy i baggrunden på vores hike. 



Labor Day weekend d. 2 september (laaaaaaang tid siden) - første weekend i September går jeg ud fra(og forlænget!!!) tog hele familien - Denay, Maryn, Haley og hendes husband, Kiera(ældste datter), Bryan og Kathy(og mig) til Antelope Island State Park. Det er den nationalpark vi snakkede om derhjemme i midten af Salt Lake!


Vi kiggede lidt på deres museum - jeg overvejede om jeg skulle sende et postkort med en bison på men hæhæ ikke endnu. Det var stegende varmt, da vi tog på en lille hike op til toppen på en 'stenbunke'. Pyha! Vi kørte fra den ene ende til den anden(næsten) og så nogle bisoner. Vi gik en tur ud til vandet, Kathy, Maryn og jeg, imens de andre tog hjem og gjorde sandwicherne klar. Vandet i Salt Lake lugter underligt, og det var en meget varm dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)