torsdag den 8. august 2013

8 days to go

Følelsen af at sommeren aldrig ender er helt uvant  At ferien fortsætter. Jeg kan ikke vente med at starte på ny og udfordre mig selv - sikkert langt ud over mine grænser. Jeg er nervøs. Bange. Usikker. Og bare så fandens klar. Jeg glæder mig til at blive smidt ud, hvor jeg ikke kan bunde - få hovedet under vandet. Ukontrolleret kontrol.

Så er det tid til et unfollow - midlertidigt forhåbentligt hahaha. Men bliv endelig! Jeg tager et år til USA på exchange ophold hos en familie i Utah, USA, så indlæggene her på bloggen vil nok være lidt anderledes end før. Lidt flere informationer om livet i mulighedernes land. Du er mere end velkommen til at følge mit ophold, kommentere og spørge alt hvad du vil. Jeg vil tage mit kamera under armen til New York og fortsætte til det normale amerikanske familieliv. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)