søndag den 20. oktober 2013

Haunted house, venner venner venner

Sidste football game home! Og meget, meget vådt! Jeg elsker de her mennesker! (Kaity til venstre) Og resten af pigerne på tennisholdet.

Igen, elsker de her mennesker. Natalie, mig og Tim. Til højre var det movienight hos Katie jaaaa.

I set design skulle vi se en musical og kommentere den haha, så det gjorde vi. I Salt Lake og så Fame.

Vi havde en dejlig dag med shopping, kaffe osv (Laura og Juliette). Det var rigtig godt!


I Set Design begynder vi langsomt at male scenen til den næste Musical, og det er rigtig sjovt. Laura er i min klasse nu og Kristin(short haired girl). Rigtig dejlig klasse! Showet bliver kørt i Januar mener jeg.

De sidste dage(tordag og fredag) havde jeg min 'efterårsferie', og det har været dejligt. Onsdag tog vi til Davis High(rivalerne) med Tanner, Kym, Kimmy, Kaity og mig haha og mødte Tim der. Men vi kunne først komme ind efter half time, hvis vi ikke ville betale. Så vi ventede bare udenfor. Og så hyggede vi på McD resten af aftenen.
Fredag tog Kimmy(til venstre) Tim, Kaity, Natalie og mig ind til Salt Lake og tog til et Haunted House, det er meget stort i USA. DET VAR SUPER ULÆKKERT, men vildt sjovt! Det varede sådan 45 min til en time sååååå ja. Rigtig godt lavet! Ynglings mennekser!

Lille opdatering fra mit liv, jeg har fået de dejligste venner herovre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv dine tanker ned nu inden du glemmer dem :-)